روايات سكس محارم قصص سكس امراة شهوانية بجسم زبادي اوي

0 views
0%

روايات سكس محارم قصص سكس امراة شهوانية بجسم زبادي اوي

انا اسمى محمد 33 سنة وزوجتى دعاء 27 سنة شهوانية جدا وماكنتش عارف إيه السبب وانا ايضا بعشق كل انواع الجنس وما نشبع منه. مراتى جميلة مكنة جسمها ابيض ناصع وتهتم بنفسها جدا وهى مليانة بسيط وطيزها كبيرة تغرى اى حد يشوفها وصدرها مليان شوية ومشدود لا يحتاج لستيانة ومحجبة تلبس العبايات الطويلة كنت احسد نفسى انى انيك هذا الجسم لوحدى….. فى البداية تزوجنا بعد قصة حب روعة ومازلنا نعشق بعض وعندنا ولد واحد صغير وكنت شديد الغيرة عليها جدا وبعد فترة بدأت أروى لها بعض القصص الجنسية اثناء الجماع و نتخيل انها هى بطلة القصة ومع الوقت كانت تتجاوب معى و تتخيل قصص عن علاقاتها قبل وبعد الزواج وانها شرموطة محترفة وان الشباب يتناوبون عليها وكنا فى غاية السعادة بهذه القصص الخيالية لدرجة انها طلبت وبدون خجل صديق لى بالاسم لكى ينيكها وكنا فى غاية السعادة و النشوة بالخيالات دى……
واتغير الحال بعد كدا بسبب الاتوبيس … لما جينا فى يوم والعربية بتاعتنا كانت عند الميكانيكى ونزلت انا وهى نشترى حاجات وكانت الدنيا زحمة وملقيناش غير الاتوبيس فركبناه مضطريين وركبت هى الاول وانا وراها ووقفت انا عند الكمسرى أدفع التذاكر كانت هى بعدت عنى شوية ومن زحمة الاتوبيس لم اقدر أحصلها وبعد شوية لاقيت راجل واقف وراها فحاولت أوصل عندهم ومشيت شوية ولم استطيع اقرب اكثر من كدة لوجود زحمة شديدة ولكن استطيع رأيتهم ومع مرور الوقت بدأ الرجل يلزق فيها اكتر وهى عاملة مش واخدة بالها ومش عارف ايه اللى حصل لاقيت نفسى ساكت وزبرى وقف وكنت مستمتع بالمنظر اوى وشوية والراجل كان فاضل ينيكها فى الاتوبيس من كتر ماكان لازق فيها ..

قصص سكس امراة شهوانية

وبالليل وانا نايم عليها قولتلها بصوت خفيف ،،، النهاردة كان فى واحد فى الاتوبيس لازق فيكى من ورا جامد وانتى كنتى ساكتة ليه ؟ فقالت ان الاتوبيس كان زحمة ومفيش مكان.. فسألتنى ليه هو انت شوفت الراجل وهو لازق فيا ؟؟ فلم أرد عليها ، قالتلى دا راجل قليل الادب حط ايده على طيزي بس انا شيلت إيده ، لما قالتلى كدا زبرى بقى مثل الخشبة فى كسها فتقريبا عرفت هى فى سرها انى كنت مبسوط ومش متضايق وكل ما تحكى اكتر تزيد شهوتى وده خلاها تتجرأ اكتر وتاخد راحتها أثناء حديثنا الليلى وفى يوم وهيا هايجة وتحت الاضواء الحمراء الخافتة قالتلى بدلع ونعومة إيه رأيك ياحبيبى لو نجرب نركب الاتوبيس تانى ، قولتلها انتى كنتى مبسوطة والراجل واقف ورا منك صح؟ هزت راسها بنعم قولتلها بصراحة وانا كمان ، اوكى وبعدين مفيش حد هايشوفك ومش هانخسر حاجة بكرة جهزى نفسك ونركبه تانى الظهر لما يكون زحمة
( الجزء الثانى) قصص سكس محارم

Date: نوفمبر 13, 2022
Indian porn movies قصص جنسيه محارم قصص ديوث قصص سكس خليجي قصص سكس محارم قصص سكس محارم 2022 قصص سكس محارم بالعربي قصص سكس نسوانجي قصص محارم ديوث قصص نيك محارم منتديات نسوانجي روايات سكس محارم قصص سكس جماعى قصص سكس حصريه قصص سكس حقيقية قصص سكس خلفي قصص سكس خليجى قصص سكس خليجى مصري قصص سكس خليجي قصص سكس خليجيات قصص سكس خليجية قصص سكس خليجيه قصص سكس ساخنة قصص سكس ساخنه قصص سكس سعودى قصص سكس شرجي قصص سكس طيز قصص سكس عائلي قصص سكس عائليه قصص سكس عربى قصص سكس عربي قصص سكس عربيه قصص سكس عنيف قصص سكس غربي قصص سكس فيديو قصص سكس مترجم قصص سكس مترجمه قصص سكس مثيرة قصص سكس مثيره قصص سكس محارم قصص سكس محارم اخوات قصص سكس مصري قصص سكس مصريه قصص سكس مصورة قصص سكس مصورة جديدة قصص سكس مصورة محارم قصص سكس مصوره قصص سكس مع خالتي قصص سكس مكتوبه قصص سكس نار قصص سكس نيك طيز قصص سكس نيك عنيف قصص طيز شرموطه قصص فشخ جارتى قصص فشخ طيظ قصص فشخ مصري قصص كس جارتى قصص كس محارم قصص محارم قصص محارم اخ واخته قصص محارم اخوات قصص محارم اشقاء قصص محارم الام قصص محارم ام قصص محارم امهات قصص محارم جديدة قصص محارم جديده قصص محارم ساخنه قصص محارم سكس قصص محارم عربي قصص محارم عربيه قصص محارم مصري قصص محارم منزلي قصص محارم نار قصص محارم نيك قصص محارم نيك الاخت قصص نكاح اخوات قصص نكاح خلفي قصص نياكة اخوات قصص نياكة الطيز قصص نياكة طيز قصص نيك قصص نيك 2020 قصص نيك اخو زوجى قصص نيك اخوات قصص نيك اغتصاب

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *