سكس جارتي قصص بنات محارم | ناكنى جاري فى المزرعة – قصص سكس

0 views
0%

سكس جارتي قصص بنات محارم | ناكنى جاري فى المزرعة – قصص سكس

لجزء الاول (( ولاء )))
ولاء دى افجر شرموطه عرفتها هيا دلوقتى عندها 32 سنه تشبه اوى فى جسمها ليلى علوى البزاز الكبيره والطيز المدوره حتى فى دلعها وخفتها مره متناكه اوى قصص بنات محارم
ولاء دى بقا وهيا مخطوبه لأنور كانت هيجانه وتكنس البيت وهيا بقميص شفاف جدا على اللحم وكيفها دايما انها تكنس على عتبة البيت وانا دايما اكون فى شباك اوضتى اشوفها كدا زبرى ينط ويبقا هايج على الاخر
كان سنى فى الوقت ده 15 سنه طبعا كانت كل احلامى الجنسيه ولاءوكان شغلى الشاغل ازاى حتى بس احضنها وابوسها بعد ما سمعت كلام انها بتتفرش من تامر ودا بردو واحد من حارتنا
طبعا 15 سنه كان سنى وكان تفكيرى محدود قولت اوريها زبى من على السطوح بتاعنا اللى هوا فى مستوى سطوحهم اول ما شافته شوفتها بتمص لسانها على شفايفها الفاجره وعملت مكسوفه ولمحت ابتسامتها وهيا بتجرى تنزل تحت قصص سكس عربي
بعد اليوم ده طبعا زاد هياجى وتفكيرى الجنسى بيها اكتر وصممت انى لازم انيكها
ووقع فى ايدى موبايل ها فى يوم عن طريق الصدفه عن طريق اخوها الصغير اللى كان بلعب بيه واخدته منه على اساس انى هديهولها بس طبعا الاول رنيت على نفسى منه ومسحت المكالمه
سبتها 3 ايا م وفى الرابع اتصلت الساعه 2 بالليل كانت نايمه قامت ردت ايه يا انور بتتصل ليه دلوقتى قولتلها وحشتينى اوى وكنت بحلم بيكى قولت اكلمك اخدت بالها انى مش انور قالتلى مين انت قولتلها واحد اتصل وحظه حلو انه يسمع صوتك الدافى ده قعدت تقول هتقول مين ولا اقفل قدت اقول كلام حلو لكن برده فى الاخر قفلت فى وشى وقفلت موبايلها خالص

قصص سكس

تانى يوم قعدت ارن تكنسل تكنسل لحد ما زهقت
الساعه 12 بالظبط لقيتها هيا اللى بترن طبعا قلبى رقص وفتحت عليها اول كلمه قولت وحشتينى ضحكت ضحكه مايصه اوى وقالت انت اصلا تعرفنى عشان اوحشك قلتلها لو انتى شايفه اللى انا حاسه وحاصلى ايه هتعزرينى
قالتلى .. حاسس بأيه وعاوزنى اشوف ايه
….قولتلها الحنيه اللى فى صوتك تعبتنى اوى اكيد انتى واحده حلوه اوى عشان يبقا صوتك كدا وفيكى الحنيه دى
قالت…. انت بجد مين انت حد تعرفنى ؟؟؟
قولت لو دا هيريحك هقولك بس توعدينى انك لو عرفتى متعمليش مشاكل لو مش عاوزانىاتصل تانى مش هتصل
قالتلى اوعدك بدا بس على الاقل ابقا عارفه انا بكلم مين
قولت انا مودى جارك اللى هتهبل من جمالك وجسمك ونفسى اكلمك واحنا لوحدنا من زمان عشان كدا وريتك زبرى لما كنا على السطوح

قصص بنات محارم

لقيتها ضحكت ضحكه بنت متناكه اوى وقالت زى ما توقعت بس جبت رقمى منين اوعى تكون سألت حد وقولت انك بتدور على رقمى
قولتلها لا اطمنى وقولتلها انى اخدته من اخوها يوم كذا
قالتلى وعاوز ايه دلوقتى بقا
قولتلها نبقا اصحاب قصص بنات محارم 
قالتلى بس وضحكت
قولتلها انتى مش عارفه انتى عامله فيا ايه انا لما كنت بشوفك وانتى بالقميص كنت بضرب ميت عشره على بزازك وطيزك بنت المتناكه اللى نفسى انيكها واعشرها لحد ما املهالك لبن
حسيت انها هاجت من كلامى وصوتها اتغير وقالت وايه كمان
قولت ونفسى ارضع بزازك واقطع حلمة بزك عض والحس زنبورك الهايج ده واقعه بسنانى
قالتلى مهو اودامك قطعه قولتلها لا طبيعى قالتلى بقا تسخنه وتخليه مولع هتسبنى انام كدا حرام عليك
قولتلها طب قومى اقلعى وهنيكك فون بس توعدينى اشوفك بكره
قالتلى اعدك انا كمان من بعد ما شوفت زبرك نفسى فيك ونفسى ارضعه واتناك من فى طيزى ويعشرنى ويفشخنى فشخ
قولتلها نبدأ

منتديات نسوانجي

قولت احنا هنمثل اننا اول مره نتقابل فى باص مثلا وانا هاجى وراكى وانتى لابسه لبس شراميط محدد جسمك قالت ماشى
قولتلها وقفت وراكى حكيت ايدى على طيزك الكبيره لقيت عادى تقلت ابدى على فرده طيزك لقيت ابتسمتى
قالت اااااااااااااااااااااه
قلتلها لما شوفتك كدا عدلت نفسى وراكى وحطيت زبرى على طيزك وزقيته همست فى ودنك وقولت سورى اصل الباص زحمه ومفيش مكان
قالت انا قولتلك ولا يهمك خد راحتك
وكان ده تصريح انى افشخ كسمك وانك طلعتى شرموطه
صرخت وقالت كمل حلو اوى الحار
قولت قولتلك ارفعى الشنطه عاوز العب فى بزازك شويه عشان محدش ياخد باله ولما مسكت بزازك عرفت انك خارجه عشان كدا مش لابسه برا
قعدت ازق زبرى اوى ومن خفية الجيبه كنت حاسس انه بيخش طيزك على طول وخرجت زبرى من البنطلون عشان احسك اكتر
واقرص الحلمه جامد وانا رايح جاى بزبرى كأنى بنيكك اوى يا متناكه كدهوه كدهوه
قالت ايوه كمان انت زبرك حلو اوى متعنى يا مودى
اشتمنى كمان انا متناكه انا فاجره انا بنت زانيه اه كسى هاج على الاخر نيك شرموطتك ولاء
قولت قولتلك تعالى ننزل احسن قولتى ماشى سكس 
نزلنا وروحنا شقة واحد صاحبى معايا مفتاحها
وهناك هيبقا الجزء الباقى من المكالمه وبقية حكايتى مع ولاء بعد ما اعرف رأيكم من القصه
يارب تكون

Date: سبتمبر 23, 2022
افلام اغراء سكس الافلام سكس رقص سكس قصص سكس قصص سكس ٢٠٢٢ قصص سكس XNXX قصص سكس محارم قصص سكس محارم 2022 قصص سكس نسوانجي قصص نيك محارم منتديات نسوانجي brazzers ixxx nxnx nxx nxxx pornhup sex sex xnxn videos xbxx xcxx xexx xfxx xmxx xnnn xnnx xnx xnxn xnxnhd xnxx xnxx sex XNXXX xnxxxx xqxx xrxx xsxx xvideos xvxx xwxx xxn xxnx xxx xxxhd xxxn xxxnx xxxnx سكس محارم عربي xzxx ءىءء برازرز سكس سكس نسوانجي سكس نسوانجي محارم سكسءىءء سكسي قصة اخ واخته قصة اغتصاب ممتعة قصة سكس قصة سكس اخوات قصة سكس اخي قصة سكس جارتى قصة سكس جديدة قصة سكس جديده قصة سكس طيز قصة سكس عربى قصة سكس محارم قصة سكس مصري قصة سكس مصريه قصة سكس مصورة قصة فشخ جارتى قصة فشخ طيز قصة محارم اخ ينيك اخته قصة محارم اخوات قصة محارم ام قصة محارم امهات قصة نيك قصة نيك 2020 قصة نيك اخت قصة نيك اختى قصة نيك اختي قصة نيك اخوات قصة نيك ام وبنتها قصة نيك بالمندرسة قصة نيك بزاز قصة نيك بزاز جارتى قصة نيك بنت قصة نيك جارتى قصة نيك جارتي قصة نيك جماعى قصة نيك خاله قصة نيك خطيبتى قصة نيك خلفى قصة نيك خلفي قصة نيك خليجية قصة نيك ساخنة قصة نيك صدقية اختي قصة نيك طيز قصة نيك عربى قصة نيك كس قصة نيك مثيره قصة نيك محارم قصص قصص xnxn قصص اخوات سكس قصص اخوات محارم قصص اغتصاب قصص اغتصاب شراميط قصص اغتصاب نسوان قصص اغراء اخوات قصص اغراء طيز قصص السكس الخلفي قصص امهات ساخنه قصص امهات محارم قصص بنات المدارس قصص بنت المدرسة قصص جنس قصص جنس عربي قصص جنس محارم قصص جنسية قصص جنسية محارم قصص سكس قصص سكس +18 قصص سكس 2022 قصص سكس hot قصص سكس xnxxnar قصص سكس اخ واخته قصص سكس اخوات قصص سكس اغتصاب قصص سكس اغتصاب محارم قصص سكس اغراء قصص سكس الاخوات قصص سكس الخليج قصص سكس ام وبنتها قصص سكس امهات قصص سكس امهات محارم قصص سكس بالصور قصص سكس بالمدرسة قصص سكس بنات قصص سكس بنات شراميط قصص سكس تصوير HD قصص سكس جارتى قصص سكس جديد قصص سكس جديدة قصص سكس جديدة مصورة قصص سكس جديده قصص سكس جماعى قصص سكس جماعي قصص سكس حار قصص سكس حصريه قصص سكس حقيقية قصص سكس خلفي قصص سكس خليجى قصص سكس خليجى مصري قصص سكس خليجي قصص سكس خليجيات قصص سكس خليجية قصص سكس خليجيه قصص سكس ساخن قصص سكس ساخنة قصص سكس ساخنه قصص سكس سعودى قصص سكس شراميط قصص سكس شرجي قصص سكس طيز قصص سكس عائلي قصص سكس عائليه قصص سكس عاهرات قصص سكس عرب قصص سكس عربى قصص سكس عربى ساخن قصص سكس عربي قصص سكس عربيه قصص سكس عنيف قصص سكس غربي قصص سكس فيديو قصص سكس قوي قصص سكس مترجم قصص سكس مترجمه قصص سكس مثيرة قصص سكس مثيره قصص سكس محارم قصص سكس محارم اخوات قصص سكس محارم امهات قصص سكس محارم عربى قصص سكس محارم عربي قصص سكس مصرى قصص سكس مصري قصص سكس مصري جديد قصص سكس مصرية قصص سكس مصريه قصص سكس مصورة قصص سكس مصورة جديدة قصص سكس مصورة محارم قصص سكس مصوره قصص سكس مع خالتي قصص سكس مع خطيبي قصص سكس مكتوبه قصص سكس ممتعة قصص سكس منزلي قصص سكس نار قصص سكس نسوانجى قصص سكس نسوانجى ام وابنها قصص سكس نسوانجى امهات قصص سكس نسوانجى حقيقى قصص سكس نسوانجى ساخن قصص سكس نسوانجى عرب قصص سكس نسوانجى عربى قصص سكس نسوانجى محارم قصص سكس نسوانجى مصرى قصص سكس نسوانجي قصص سكس نيك قصص سكس نيك طيز قصص سكس نيك عنيف قصص سكس نيك محارم قصص سكسي قصص طيز شرموطه قصص فشخ جارتى قصص فشخ طيظ قصص فشخ مصري قصص كس جارتى قصص كس محارم قصص محارم قصص محارم اخ واخته قصص محارم اخوات قصص محارم اشقاء قصص محارم الام قصص محارم ام قصص محارم امهات قصص محارم جديدة قصص محارم جديده قصص محارم ساخنه قصص محارم سكس قصص محارم عربي قصص محارم عربي قصة سكس قصص محارم عربي قصص جنس قصص محارم عربيه قصص محارم مصري قصص محارم مصورة قصة جنسية قصص محارم منزلي قصص محارم نار قصص محارم نسوانجي قصص محارم نيك قصص محارم نيك الاخت قصص نكاح اخوات قصص نكاح خلفي قصص نياكة اخوات قصص نياكة الطيز قصص نياكة طيز قصص نيك قصص نيك 2020 قصص نيك اخو زوجى قصص نيك اخوات قصص نيك اغتصاب قصص نيك الاخت قصص نيك الاخوة قصص نيك الاشقاء قصص نيك الشرج قصص نيك الطيز قصص نيك المحارم قصص نيك امهات قصص نيك بالحمام قصص نيك بالمدارس قصص نيك بنات قصص نيك بنت مربربه قصص نيك جارتى قصص نيك جارتي قصص نيك جديدة قصص نيك جديده قصص نيك حصري قصص نيك حصريه قصص نيك خلفى قصص نيك خلفي قصص نيك زوجة اخي قصص نيك شرجي قصص نيك طياز قصص نيك طيز قصص نيك طيز محارم قصص نيك عائلي قصص نيك عربى قصص نيك عربي قصص نيك قصة نيك محارم قصص نيك محارم قصص نيك محارم قصة سكس قصص نيك مصري قصص نيك مصري قصص الجنس قصص نيك مصريه قصص نيك مصورة قصص نيك مصوره قصص نيك مصوره اتش دي قصص نيك مع صديقة اخته قصص نيك منزلي قصص نيك نار قصص نيك نسوان نسوانجى نسوانجى قصص سكس نيك aflam sex xnxn نيك قصة نيك قصص جنس

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.