قصص سكس تبادل محارم قصص سكس نيك محارم 2021

قصص سكس تبادل  محارم قصص سكس نيك محارم 2021

انا ( حسام ) وعمري 36 ومراتي ( خلود ) عمرها 34 سنة وماعندناش اولاد . رغم ان بقالنا حوالي 7 سنين متزوجين .
قريت كتير عن قصص المحارم وقصص تبادل الزوجات . لكن ماكنت اتوقع ان يجيني يوم واكون بهيك موقف
رغم ان بصراحه كنت احب بفترة من الفترات اني اجرب تبادل الزوجات .
وكنت افاتح مراتي ( خلود ) عدة مرات . لما اكون عم انيكها . يعني في لحظة الهياج والمتعه .
بالبداية كانت تخاف او تخجل من انها تقول اي موافقة . لكن بعد تكرار الموضوع عدة مرات . صارت تقول اي منجرب
وكان هالكلام من حوالي 3 سنين تقريبا . ولكن تناسيت الموضوع لعدم وجود اشخاص بالمقابل . ويكونو محل ثقة
لان مثل هيك امر . لازم يكون بسرية تامة جدا جدا جدا
خوف من الفضايح .. وكمان خوف من البوليس والسجن .

افلام سكسي – افلام سكس امهات – فيلم سكس – سكس كلاب

لكن من حوالي 8 شهور سافرت للكويت بعقد عمل مدته سنتين . وهنيك طبعا هنتعرف على اصحاب وجيران وناس .
وكان عندي جارنا اسمو ( عادل ) من نفس عمري ومراتو ( سحر ) عمرها 35 سنة . يعني هما الاتنين متقاربين لاعمارنا انا ومراتي .
وكانت ( سحر ) بصراحه جسمها متل جسم مراتي بالضبط . لكن جمال وجهها كانت اجمل من مراتي بكتير . بالاضافة الى انها بتشعر وانت بتتكلم معاها حتى لو كان حديث عادي . بانها ممثلة بالافلام الاباحية .
وصارت علاقتنا بيهم علاقة حميمه . وصارت سهرات وهزار لابعد الحدود .
وكانو سحر وخلود . بطبيعة دول الخليج . برا البيت بيلبسو عبايه طويله .
اما بالبيت فكانو هما الاتنين لباسهم لباس السبور والشرمطة .
بالبداية كانت سحر تلبس قدامي اثناء السهرات روب نوم خفيف او قمصان حفر ونص بزازها لبرا . بينما كانت مراتي خلود بالبداية تلبس قدام زوج سحر . جلابية .
لكن بعد عدة سهرات . صارت تدريجيا تخفف بنوع الالبسه قدامو
يعني صارت تلبس قميص بكم طويل وبنطلون . بعدين صارت تلبس قميص نصف كم وبنطلون . بعدين صارت تلبس فيزون وقميص صدر مفتوح . وبالاخر صارت تلبس متل سحر .
طبعا انا كنت موافق لاني بشوف ان سحر بتلبس قدامي كدة . وكنت بتمتع بمنظر بزاز مراتي وهما نافرين من الاطراف .
وتعمقت العلاقة بين سحر وخلود لابعد حدود .
بعدها مراتي تلمح وتذكرني بكلامي السابق معاها عن قصص تبادل الزوجات . لكن انا بهالفترة كنت شلت الموضوع من راسي . وقلتلها ياخلود شيلي الفكرة من راسك عشان مافي حد موثوق وخايفين من الفضايح والبهدله . لكن شعرت بان خلود في راسها شي وخايفه انها تفاتحني بيه .
وكنت احيانا ابدي اعجابي بجسم وبزاز وجمال سحر .. قدام مراتي ..فماكنت الاحظ منها الانزعاج .. لدرجة اني صرت اثناء النيك اقولها نفسي تكوني انتي وسحر جنب بعضكم عالسرير . وانيككم انتو الاتنين . فكانت مراتي تهيج على كلامي وتضحك .
مركم يوم عالكلام ده .. واذا بتقلي مراتي ان سحر عاوزه تتكلم معايه بكرا بعد الضهر .. وكان بنفس التوقيت موعد مراتي عند الدكتورة ..
انا تقريبا انسريت للامر . خاصة ان مراتي مش هتكون موجودة .
وصرت متشوق لكلام سحر ومتلهف لاشوف جسمها يلي بيوقف اعتى زب .خاصة ان كلامها لوحدوا بيوقف الزب .
وتاني يوم خرجت قبل الضهر مراتي عشان موعدها مع دكتورة الاسنان . بعدها بحوالي ربع ساعه رن جرس الباب وكانت السكسية سحر .
قعدنا حوالي 5 دقايق وبعدين .
سألتها : خير سحر .. شو هو الموضوع يلي عاوزاني فيو
قالت : ولاحاجه .. بس كنت حابه اخد رايك في موضوع يلي هو اننا حابين انا وخلود نشتغل في روضة اطفال .. وانا عارفه انك رافض فكرة الشغل بالنسبة لمراتك
وقعدنا وتكلمنا حوالي نص ساعه بالموضوع .. بعدين لاحظت انها صارت تغير الموضوع وصارت تسال عن حياتي انا وخلود ..وبعدين ان كيف محبتنا لبعض .. وبالاخر سألتني عن الجنس بيني وبين خلود .. وصارت تضحك بشرمطة وتقرب مني عالكنبه لغاية مابقت لازقة فيني .
بعدين سألتني وقالت .. انت عارف اننا نحن النسوان منحكي لبعض عن حياتنا الشخصية وان كل وحدة فينا شو بتحب و شو بيحب زوجها . ابتسمت انا وسالتها :يعني انتي بتعرفي مثلا شو بحب انا .
ضحكت متل الشراميط وقالت بخبث .. وحياتك انا اعرف كل حاجة عنك .
فقلت بثقة : طب تفضلي ياستي وقوليلي شو بحب انا مثلا .
ارتكت على كتفي وقالت : بالاول توعدني انك ماتجيب سيرة لخلود ولا انك تعملها مشكلة . قلتلها : اوعدك
قالت : اسمع بقى .. انت بتحب تمارس كل يوم او كل يومين بالكتير . ولما تمارس مابتكتفي بمرة وحدة . انما دايما تعمل مرتين والتالته بالحمام . وانت كمان بتحب الورك الكبير والصدر الكبير .. وبتحب الوضعية كذا وكذا . وبتحب اللحس والرضاعه
وكمان بتحب انك تمارس من ورا لكن مراتك مش مخليتك بالحاجه دي . صح
انا انصدمت .. دي فعلا تعرف كل حاحه عني
قلتلها فعلا كل معلوماتك صحيحه 100%
قالت طب ممكن اسالك سؤال وتجاوبني بصراحه وبدون مجامله . قلتلها اه طبعا … اتفضلي .
مالت عليا ومسكت بزها اليمين وشدت عليه . وبالحاله دي صار منظر بزها لبرا القميص بيجنن وقالت .. ياترى الحجم ده من يلي بتحبهم ولا كيف .
مديت ايدي ومسكت بزها وقلتلها .. بصراحه صدرك بيجنن وراااااائع .
تفاجأت .. اه عارفه دي كمان . قلتلها شوووو .
قالت اقولك حاجه كمان فوقيهم . قولتلها اتفضلي . اصل كلامك النهاردة كلو مفآجات
ضحكت بطريقة سكسية . وصارت تفرك بزازها اكتر وتقرب شفايفها مني وقالت : وانا عارفه كمان انك لما تنيك مراتي بتشتهيني
انا خجلت شوي .. لكن لحقتني وقالت : لكن ده مابيزعجنيش .. بالعكس . لان معنى هالشي اني جسمي وصدري عاجبينك .
هون اتشجعت اكتر واكتر . رحت ماسك بزازها وعاطيهم فرك وصرت امصمص شفايفها . بعدين نزلت ايدي وصرت افرك كسها وارضع حلمات بزازها . وهي تقول ااااه ااااه وتتأوه وتتلوى . وتقول يخرب بيتك شو هاد . طب استنى عليا يامجنون اقلع هدومي .
ماانتظرت انا . قمت وقالع هدومي وبقيت عاااااري خالص وقلعتها قميصها والفيزون وبقت عاريه خااااالص . وقعدت انيك سحر واستمتع . وفعلا كانت احلى سكسية . وبقت كدة يجي نص ساعه وانا بنيك فيها .
وبالاخر قمت عشان مرة تانية من طيزها .. لكن رفضت وقالت لاااا مش دلوقت .. انما مرة تانية . ولبست هدومها وخرجت .
بعد ساعتين رجعت مراتي . وقعدت .. لكن حسيت انها مش طبيعية . سالتها خير حبيبتي شبك
ابتسمت بخبث وقالت .. رح اكون صريحه واتمنى ماتجعل هالامر سبب للطلاق وانك تتفهم
قلتلها خير .. شغلتي بالي
قالت : شوف بقى لاقلك .. انا بصراحه عارفه كل حاجه حصلت بينك وبينك سحر النهاردة
فيديوهات سكس – سكس امهات – سكس رومانسي – بورن هوب – سيكس امهات – نيك امهات – سكس امهات – افلم سكيس – فديوسكس – افلام xnxx – سكس محارم – سكس امهات

Add a Comment