قصص سكس 2021 قصص ومنتديات نسوانجي بالزبادي قصص سكس محارم

0 views
0%

قصص سكس 2021 قصص ومنتديات نسوانجي بالزبادي قصص سكس محارم

نا هكتب اول قصة ليا وهي كانت عبارة عن بدايتي في عالم النيك والجنس وفاتحة خير مع حريم عائلتي وحريم كتير قابلتها في حياتي قصص سكس 
احب اعرفكم بنفسي انا اسمي عمر 24 سنه طويل واسمر وجسمي رياضي بحب الرياضه شويه ما علينا ندخل في الموضوع
كان عندي ايامها 15 سنين كنت عندي خبره من سماع السكس بس عمري ما جربت كنت باخد درس انحليزي عند ميس سهام يا سلام علي سهام لما يذكر اسمها ذوبري كان يقوم يديها السلام ، كنت دايما ابص عليها لان كانت جميله اوووووي كان بزازها كبيره وعليها حتت دين طيز اي ده يا جدع تقول شبه ممثلات البورنو كانت دايما بتلاحظ اني ببص علي جسمها وكانت لما عيني تيجي في عينها تفضل تضحك وفي يوم العيال ولاد الناس المحترمه الي معايا في الدرس ما قالولي ان الدرس ملغي المهم روحت عندها البيت هي بتفتحلي الباب
قصص سكس نسوانجي سهام : اهلا يا عمر انت جاي ليه
انا : هو مافيش درس النهارده ولا اي (وهي بتكلمني من وراء الباب )
سهام : هو ملغي النهارده بس تعالي انا عاوزاك في حاجه تشيلها معايا
ولما دخلت لقيتها لابسه روب خفيف كده وبزازها باينه منه ويفضح اكتر ما يستر انا زوبري بدا يعلن عن قيامه داخل المنطلون الي انا لابسه هي بصت عليا لقيتي مركز اوووي في صدرها فبتقولي عينك يا قليل الادب بضحكة كلها انوثه ورقه
انا : انا قليل الادب برضو ده انا غلبااااان اووووي

قالتلي خلاص ابقي اشتري واحد والبسه انت يا خول وبعدين شادي مش بيحب الكيلوت دا

فقلتلها طيب شادي ماله ومال الكيلوت بتاع مراتي انا

شادي و النيكه الساخنة في قلب الحمامش
قالتلي احنا دلوقتي في الشاليه بتاعه يبقي نعمل اللي هو عاوزة مننا

دخل شادي علينا الحما وكنا عريانيين وهو كمان كان عريان وزبرو واقف

وقالي يلا يا حسام اطلع من هنا انا عاوز اقول لمرام حاجه بيني و بينها

 

بصيت علي زبرو كان واقف عماله يلعب زي العمود الحديد وطبعا مفيش مقارنة بين زبه العملاق و زبري

مسكت الهدوم بتاعتي و بلبسها عشان اخرج لقيت شادي هجم علي مرام ورفعها وعلي زبرو وحطها

مرام القحبة صرخت من زبر شادي وهو بيخرق كسها قدامي

قالتلي استني يا حميد بره عشان هبقي اخليك تنضف كسي عشان الحمل

سهام : اه منا ملاحظه كده برضو وهي بتشاور علي زوبري
انا حاولت ادريه بس هي قالتلي سيبه براحته وعملت معاها الي كانت عاوزاه مني وفضلت اخبط في زيزها كل شويه وهي تضحك بمياعه وشرمطه اوووووي وبعد ما خلصت وماشي قالتلي انت رايح فين قولتلها مروح البيت قالتلي :لا ادخل خدلك شور علشان العرق ده وانت هجيبلك فوطه
ودخلت اخد شور وانا وخارج اتعمدت ما البسش غير البوكسر بس هي لما شافتني
قالتلي خليك بيه كده علشان جسمك ينشف بسرعه وقربت منها وقولتلها هو حلو
وانا سامع انفاسها بدائت تعلي ومش قادره تتلم علي اعصابها
قصص سكس محارم  قالتلي هو اي
روحت مسكت ايديها وخليتها تمسك زوبري وفضلت ماسكاه ولما بدائت تمشي ايدها عليه روحت غبت انا وهي في بوسه طويله ورومانسيه اكتر من ربع ساعه وهي شغاله تلعب جامد في زوبري ولما خلصت البوسه قالتلي انا مش قادره اقف تعالي ندخل الاوضه روحت شلتها ورمتها علي السرير وركبت فوق منها وقعدت ابوس في شفايفها زي الفروله وامص في لسانها جامد اووووووي وبعدين نزلت علي رقبتها وفضلت ا

المبدع

قصص سكس 2021

Date: أكتوبر 28, 2021
صور سكس متحركة قصص ديوث قصص سكس قصص سكس XNXX قصص سكس محارم قصص سكس نسوانجي قصص نيك محارم xnxx XNXXX xvxx xwxx xxn xxnx xxx xxxhd xxxn xxxnx xxxnx سكس محارم عربي xzxx ءىءء برازرز سكس سكس نسوانجي سكس نسوانجي محارم سكسءىءء سكسي قصة اخ واخته قصة اغتصاب ممتعة قصة سكس قصة سكس اخوات قصة سكس اخي قصة سكس جارتى قصة سكس جديدة قصة سكس جديده قصة سكس طيز قصة سكس عربى قصة سكس محارم قصة سكس مصري قصة سكس مصريه قصة سكس مصورة قصة فشخ جارتى قصة فشخ طيز قصة محارم اخ ينيك اخته قصة محارم اخوات قصة محارم ام قصة محارم امهات قصة نيك قصة نيك 2020 قصة نيك اخت قصة نيك اختى قصة نيك اختي قصة نيك اخوات قصة نيك ام وبنتها قصة نيك بالمندرسة قصة نيك بزاز قصة نيك بزاز جارتى قصة نيك بنت قصة نيك جارتى قصة نيك جارتي قصة نيك جماعى قصة نيك خاله قصة نيك خطيبتى قصة نيك خلفى قصة نيك خلفي قصة نيك خليجية قصة نيك ساخنة قصة نيك صدقية اختي قصة نيك طيز قصة نيك عربى قصة نيك كس قصة نيك مثيره قصة نيك محارم قصص قصص xnxn قصص اخوات سكس قصص اخوات محارم قصص اغتصاب شراميط قصص جنس قصص جنس عربي قصص جنس محارم قصص جنسية قصص جنسية محارم قصص سكس قصص سكس +18 قصص سكس hot قصص سكس امهات قصص سكس امهات محارم قصص سكس بنات قصص سكس بنات شراميط قصص سكس جديد قصص سكس جديدة قصص سكس جديدة مصورة قصص سكس جديده قصص سكس جماعي قصص سكس حار قصص سكس ساخن قصص سكس ساخنة قصص سكس شراميط قصص سكس عاهرات قصص سكس عرب قصص سكس عربى قصص سكس عربي قصص سكس قوي قصص سكس مثيرة قصص سكس محارم قصص سكس محارم امهات قصص سكس محارم عربي قصص سكس مصرى قصص سكس مصري قصص سكس مصري جديد قصص سكس مصرية قصص سكس مصريه قصص سكس مصورة قصص سكس مع خطيبي قصص سكس ممتعة قصص سكس منزلي قصص سكس نسوانجى قصص سكس نسوانجي قصص سكسي قصص محارم قصص محارم عربي قصة سكس قصص محارم عربي قصص جنس قصص محارم مصورة قصة جنسية قصص محارم نسوانجي قصص نيك قصص نيك videos قصص نيك محارم قصة سكس قصص نيك مصري قصص الجنس نيك قصة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.