قصص سكس خليجي محارم ساخن نسوان زي اللبن تتناك من ابنها قصص سكس محارم

14K
Share
Copy the link
قصص سكس XNXX قصص سكس محارم brazzers ixxx nxnx nxx nxxx pornhup sex sex xnxn videos xbxx xcxx xexx xfxx xmxx xnnn xnnx xnx xnxn xnxnhd xnxx xnxx sex XNXXX xnxxxx xqxx xrxx xsxx xvideos xvxx xwxx xxn xxnx xxx xxxhd xxxn xxxnx xxxnx سكس محارم عربي xzxx ءىءء برازرز سكس سكس نسوانجي سكس نسوانجي محارم سكسءىءء سكسي قصة اخ واخته قصة اغتصاب ممتعة قصة سكس قصة سكس اخوات قصة سكس اخي قصة سكس جارتى قصة سكس جديدة قصة سكس جديده قصة سكس طيز قصة سكس عربى قصة سكس محارم قصة سكس مصري قصة سكس مصريه قصة سكس مصورة قصة فشخ جارتى قصة فشخ طيز قصة محارم اخ ينيك اخته قصة محارم اخوات قصة محارم ام قصة محارم امهات قصة نيك قصة نيك 2020 قصة نيك اخت قصة نيك اختى قصة نيك اختي قصة نيك اخوات قصة نيك ام وبنتها قصة نيك بالمندرسة قصة نيك بزاز قصة نيك بزاز جارتى قصة نيك بنت قصة نيك جارتى قصة نيك جارتي قصة نيك جماعى قصة نيك خاله قصة نيك خطيبتى قصة نيك خلفى قصة نيك خلفي قصة نيك خليجية قصة نيك ساخنة قصة نيك صدقية اختي قصة نيك طيز قصة نيك عربى قصة نيك كس قصة نيك مثيره قصة نيك محارم قصص قصص xnxn قصص اخوات سكس قصص اخوات محارم قصص اغتصاب قصص اغتصاب شراميط قصص اغتصاب نسوان قصص اغراء اخوات قصص اغراء طيز قصص السكس الخلفي قصص امهات ساخنه قصص امهات محارم قصص بنات المدارس قصص بنت المدرسة قصص جنس قصص جنس عربي قصص جنس محارم قصص جنسية قصص جنسية محارم قصص سكس قصص سكس +18 قصص سكس 2022 قصص سكس hot قصص سكس اخ واخته قصص سكس اخوات قصص سكس اغتصاب قصص سكس اغتصاب محارم قصص سكس اغراء قصص سكس الاخوات قصص سكس الخليج قصص سكس ام وبنتها قصص سكس امهات قصص سكس امهات محارم قصص سكس بالصور قصص سكس بالمدرسة قصص سكس بنات قصص سكس بنات شراميط قصص سكس تصوير HD قصص سكس جارتى قصص سكس جديد قصص سكس جديدة قصص سكس جديدة مصورة قصص سكس جديده قصص سكس جماعى قصص سكس جماعي قصص سكس حار قصص سكس حصريه قصص سكس حقيقية قصص سكس خلفي قصص سكس خليجى قصص سكس خليجى مصري قصص سكس خليجي قصص سكس خليجيات قصص سكس خليجية قصص سكس خليجيه قصص سكس ساخن قصص سكس ساخنة قصص سكس ساخنه قصص سكس سعودى قصص سكس شراميط قصص سكس شرجي قصص سكس طيز قصص سكس عائلي قصص سكس عائليه قصص سكس عاهرات قصص سكس عرب قصص سكس عربى قصص سكس عربي قصص سكس عربيه قصص سكس عنيف قصص سكس غربي قصص سكس فيديو قصص سكس قوي قصص سكس مترجم قصص سكس مترجمه قصص سكس مثيرة قصص سكس مثيره قصص سكس محارم قصص سكس محارم اخوات قصص سكس محارم امهات قصص سكس محارم عربي قصص سكس مصرى قصص سكس مصري قصص سكس مصري جديد قصص سكس مصرية قصص سكس مصريه قصص سكس مصورة قصص سكس مصورة جديدة قصص سكس مصورة محارم قصص سكس مصوره قصص سكس مع خالتي قصص سكس مع خطيبي قصص سكس مكتوبه قصص سكس ممتعة قصص سكس منزلي قصص سكس نار قصص سكس نسوانجى قصص سكس نسوانجي قصص سكس نيك طيز قصص سكس نيك عنيف قصص سكسي قصص طيز شرموطه قصص فشخ جارتى قصص فشخ طيظ قصص فشخ مصري قصص كس جارتى قصص كس محارم قصص محارم قصص محارم اخ واخته قصص محارم اخوات قصص محارم اشقاء قصص محارم الام قصص محارم ام قصص محارم امهات قصص محارم جديدة قصص محارم جديده قصص محارم ساخنه قصص محارم سكس قصص محارم عربي قصص محارم عربي قصة سكس قصص محارم عربي قصص جنس قصص محارم عربيه قصص محارم مصري قصص محارم مصورة قصة جنسية قصص محارم منزلي قصص محارم نار قصص محارم نسوانجي قصص محارم نيك قصص محارم نيك الاخت قصص نكاح اخوات قصص نكاح خلفي قصص نياكة اخوات قصص نياكة الطيز قصص نياكة طيز قصص نيك قصص نيك 2020 قصص نيك اخو زوجى قصص نيك اخوات قصص نيك اغتصاب قصص نيك الاخت قصص نيك الاخوة قصص نيك الاشقاء قصص نيك الشرج قصص نيك الطيز قصص نيك المحارم قصص نيك امهات قصص نيك بالحمام قصص نيك بالمدارس قصص نيك بنات قصص نيك بنت مربربه قصص نيك جارتى قصص نيك جارتي قصص نيك جديدة قصص نيك جديده قصص نيك حصري قصص نيك حصريه قصص نيك خلفى قصص نيك خلفي قصص نيك زوجة اخي قصص نيك شرجي قصص نيك طياز قصص نيك طيز قصص نيك طيز محارم قصص نيك عائلي قصص نيك عربى قصص نيك عربي قصص نيك قصة نيك محارم قصص نيك محارم قصص نيك محارم قصة سكس قصص نيك مصري قصص نيك مصري قصص الجنس قصص نيك مصريه قصص نيك مصورة قصص نيك مصوره قصص نيك مصوره اتش دي قصص نيك مع صديقة اخته قصص نيك منزلي قصص نيك نار قصص نيك نسوان نيك aflam sex xnxn نيك قصة

قصص سكس خليجي محارم ساخن نسوان زي اللبن تتناك من ابنها قصص سكس محارم

واحد صاحبه اسكندراني

ابتسم شريف وقالها : ده أنتي عارفة كل حاجة

راحت مبتسمة من غير ما تقول ولا كلمة ودخلوا سوا الشقة وبدأت رجاء تقلع التريننح وهي في الصالة ووقفت بالسوتيان والكلوت فقط اللي لونهم كان أسود ، أيمن أتصدم من جمال جسم رجاء ووقف يبص لها بشهوة واتفاجيء بيها لفت وشعرها طاير كأنه شعر ديل حصان وراحت هاجمة عليه وحضناه وقربت شفايفها من شفايفه وباسته اتفاجأت بيه مخضوض وبيقولها : في إيه ؟!

رجاء : أنا وأنت لوحدنا ، ممكن نستمتع باللحظة دي قصص سكس

لسة هايتكلم راحت نازلة بشفايفها على شفايفه وقعدت تبوسه وهو بيحاول يتكلم بس الشهوة غلبته وبدأ يحضنها ويقفش في بزازها وهي بتطلع منها آهات عشان تثيره أكتر حست بزبه لما وقف وخبط فيها راحت نازلة على ركبها وشددت الشورت الرياضي والبوكسر ومسكت زبه بإيديها اترعش وقالها : بلاش أرجوكي

راحت مقربة شفايفها من زبه وبصت له وقالت : ليه بلاش

أيمن : أصل عمري ما جربت الإحساس ده

 قصص سكس محارم رجاء : يبقى لازم تجربه

راحت بايسة راس زبه وبدأت تنزل بلسانها على طول زبه لحد ما وصلت للبيضان وبدأت تحطهم في بوقها لقيته بيطلع آهات وجسمه بيتنفض راحت ماسكة طرف التيشرت وبدأت تقف و لسانها على سرته وطالعة بلسانها لحد صدره المشعر على خفيف وأول ما لسانها لمس حلمات صدره اتنفض واترعش وقالها : مش قادر ، أكتر من كدة هاجيب على نفسي راحت نازلة وماسكة زبه وبدأت تمصه وهي بتحسس على جسمه لحد ما قالها وهو بيصرخ : هاجيب ، هاجيب ، اه اه ااااه

ونزل كل لبنه في بوقها وهي شربته في سعادة لا توصف ، وطلبت منه يحضنها ويدخلوا الأوضة بتاعته وفعلا دخلوا وشدته ينام في حضنها وراحت قالعة اللي عليها ونامت فوقه وقعد تبوس فيه وتحسس على جسمه وتحك كسها في زبه ونزلت على صدره تلحس حلماته ونزلت على طول جسمه تلحسه لحد ما وصلت لزبه وبدأت تمصه وهو بيتنفض راحت عدلت وسطها وحطت كسها على راسه وقالت له :

– عايزاك تلحس لي كسي

قصص سكس محارم

من غير ما يتكلم بدأ يلحس كسها وينفذ الأمر ، لما حست رجاء إنه بينفذ اللي طلبته منه وكأنه أمر قالت له :

– بص يا موني اعتبرني شرموطة شاقطها وعايز تمتعها وتمتع نفسك بيها ، يلا بقا وريني هتمتعني ازاي

أيمن بدأ يلحس كسها باستمتاع وينيكها بلسانه وبل صباعه وحطه في خرم طيزها ، واندمج في لحس كسها ونيك طيزها بصوابعه ، وزبه بدأ يقف تاني من اللي بتعمله فيه رجاء راحت رجاء جابت شهوتها في بوقه ، كان أيمن مبسوط جدا من اللي بتعمله معاه رجاء وإن زبه وقف لتاني مرة

لما زبه وقف وبقى صلب جدا قامت رجاء ونامت جنبه على ضهرها وقالت : كسي عايز يدوق زبك

أيمن كان حاسس بمشاعر مختلفة ، وحاسس برجولته من معاملة رجاء ليه فقام ورفع رجليها وحط راس زبه على فتحة كسها وبدأ يضرب كسها بزبه وهي تضحك وتتمايع عليه راح موجه زبه على كسها وراح كابسه مرة واحدة فصرخت من الوجع بس أيمن كان وصل لقمة إحساسه بنفسه فضل ينيك كسها على الوضع ده راحت شداه عليها فقعد يبوسها وفي نفس الوقت إيديه بتلاعب حلمات بزازها ، وهي هتجنن من عمايله وشوية وعدلها على جنبها وقعد ينيكها بعنف وإيديه مش سايبه بزازها لحد ما حس إنه خلاص هيجيب شهوته راح كابس زبه جامد ونزل حمم منوية وهو بيزوم كأنه أسد كان جعان وهي من المتعة جابت شهوتها مرتين

أيمن كان مبسوط جدا ، وباس رجاء من كل حتة وشكرها على إنها أسعدته بالتجربة دي فقالت له : ولسة ، ده أنا هخليك تعمل اللي عمرك ما عملته

نام على جنبه وخدها في حضنه وفجأة دخلت عبير ومعاها كريم ، رغم إن أيمن اتخض ودارى زبه بالملاية عشان ابنه إلا إن رجاء كانت عادي جدا

عبير شهقت وضربت بإيدها على صدرها وقالت : إنت بتخوني يا أيمن ، ومع مين مع أختي الصغيرة

رجاء وقفت وقالت : في إيه يا عبير ، إنتي مستقصدة أيمن ليه ، هو حرام عليه يمتع نفسه

عبير بصوت عالي : حرمت عليه عيشته

قصص سكس محارم

راحت رجاء واقفة قدامها وبص لها بتحدي وقالت لها : بصي يا أختي يا حبيبتي ، إنتي خليتي أخو جوزك ينام معاكي قصص سكس مكتوبةبعلم جوزك

عبير قاطعتها وهي بتبص ناحية كريم وقالت لها : إيه اللي إنتي بتقوليه ده ؟

رجاء : كريم يا حبيبتي عارف كل حاجة ، وشاف شريف معاكي أكتر من مرة

عبير وهي مخضوضة : إيه ؟

رجاء : لازم كل حاجة تبقى في النور

أيمن : قصدك إيه ؟

رجاء : لازم كلنا نقعد ونتكلم وكل الورق يتكشف

كريم : معاكي حق يا روچي

رجاء : يبقى نتجمع كلنا لما شريف يرجع بالليل و نتكلم

عبير : عايزة تقولي إيه يا بت أنتي

رجاء : بصي يا أختي يا حبيبتي إنتي متجوزة راجل سبع في السرير

عبير : فين ده ؟

رجاء : يا حبيبتي ، إنتي حبيتي تكوني نسخة تانية من ماما ربنا يرحمها وخليتي أيمن يبقى نسخة تانية من بابا ربنا يرحمه ، بس إنتي كنتي أوع¤ر شوية

عبير بصوت مكسور : وأنتي إيه يضايقك في كدة ؟

رجاء : لأنك غلط ، الراجل راجل ما ينفعش يبقى مكسور في بيته

أيمن : خلاص يا رجاء ، مفيش داعي للكلام ده

كريم قرب من أبوه وباس راسه وحضنه فرجاء قالت : بص يا أيمن

أيمن : نعم

رجاء : في حاجة مهمة ، إحنا دلوقت أسرة من اتنين ستات و 3 رجالة

أيمن : قصدك إيه ؟

رجاء : قصدي إن كريم وشريف ناموا معايا قبلك ، وعبير هي كمان

أيمن : هي كمان إيه ؟

رجاء : هي كمان جربت المتعة مع كريم

ضحك أيمن جامد وقال : عمري في حياتي ما كنت أتخيل إني أشوف واحدة تقبل إن ابنها ينيكها

سكت الكل ومحدش قال كلمة وشوية وأيمن قال : كشفتي كل الورق يا رجاء إيه المطلوب دلوقت ، تبقى الحكاية سداح مداح

رجاء : حاجة زي كدة

أيمن : بصي أنا ما أنكرش إنك خلتيني مبسوط جدا ، ودي أول مرة تحصلي

عبير : يعني إيه ؟

أيمن : بصي يا بيرة إنتي بتستمتعي مع شريف ومع كريم ، وأنا بتبسط مع رجاء ، عندك مشكلة في ده

عبير : عايز تقول إيه ؟!

أيمن : كل واحد ينام على الجنب اللي يريحه ، ماشي

انفجرت الدموع من عينه وطردهم كلهم برا الأوضة خرجوا كلهم ألا رجاء قعدت جنبه وخدت راسه على صدرها وحضنته ، وقالت له : عشان خاطري يا أيمن مش عايزاك تبكي ، أنت أقوى من كدة ، ومن النهاردة خلي متعتك هي هدفك

الباب خبط وكريم دخل ومعاه عبير وراح لأبوه وباسه وقاله : يا عم الرجال مالك

أيمن بص له وقاله : مفيش حاجة يا حبيبي

راح كريم شادد الملاية وكشف زب أبوه وهو بيقوله : وريني بقا زبك اللي خلى روچي تتمتع كدة

راح أيمن ضاربه ألم خفيف على وشه وقاله وهو بيبتسم : اتلم يا خول

عبير : مالك يا راجل ، في إيه ؟!

أيمن : مفيش حاجة خلاص

رجاء : عايزين نفرفش ، بلاش النكد ده

كريم وهو بيمد إيده يمسك بزة رجاء اللي لسة قاعدة عريانة : يا ريت عشان أنا على آخري

ضربته ضربة خفيفة على إيده وقالت له : روح لأمك الهايجة ، أنا كنت مع سبع مخليني مش عايزة تاني

كريم : ماشي يا عم السبع يا أبو زب جامد يا أبو الأيمان

أيمن : اسكت بدل ما أنيكك يا خول

,

كريم وعلى إيه ، خلينا بقيمتنا أحسن

ضحك أيمن فرجاء حضنته وباسته وقالت : له أيوا كدة يا عم خلي وشك ينور بضحكتك الحلوة دي

أيمن : تسلمي يا قمر

عبير : أيه السهوكة دي

رجاء لعبير : تصدقي إنك غريبة جدا

كريم : ما تيجو نسهر على الكورنيش وناكل چيلاتي

أيمن : ماشي يلا بينا

نزلوا كلهم وخدوا الكاميرا عشان يتصوروا شوية صور تذكارية وحوالي الساعة 11 أيمن لقى شريف بيرن عليه فرد وقاله : ألو أيوا يا شريف

شريف : ألو أيوا يا حبيبي أنتوا فين ، رجعت الشقة مالقيتش حد منكم

أيمن : سهرانين على الكورنيش ، ما تيجي تسهر معانا

شريف : ماشي على تليفون ، هاغير وأجيلكم

فعلا شريف لبس شورت جبردين بيچ على تيشرت لبني ونزلهم وسهروا كلهم سهرة حلوة ورجعوا الشقة الساعة اتنين ونص